محمد تائبي: يكصد رسانه كشور در نشست ويژه دهه فجر رييس كل بيمه مركزي شركت كردند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

محمد تائبي: يكصد رسانه كشور در نشست ويژه دهه فجر رييس كل بيمه مركزي شركت كردند

تنوع برنامه هاي مرتبط با جشن سي و چهارمين سالگرد انقلاب اسلامي كه از سوي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران طراحي و اجرا شد، چشمگير و مثال زدني است. به گزارش اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي، محمد تائبي ضمن اعلام اين مطلب افزود: صنعت بيمه همواره ارادت و خلوص خود را نسبت به انقلاب و آرمان هاي بلند آن و ولايت فقيه به اثبات رسانده و حضور باشكوه اهالي اين صنعت در راهپيمايي عظيم مردمي در بيست و دوم بهمن عمق اين ارادت را نشان مي دهد.
مسئول ستاد برگزاري مراسم دهه فجر بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با اشاره به فعاليت هاي ويژه ورزشي، اجتماعي، فرهنگي و هنري بر مشاركت گسترده كاركنان تاكيد كرد و گفت: اهداي كتاب و برگزاري مسابقه كتابخواني، برپايي مسابقات خاطره نويسي براي كاركنان و انشا نويسي و نقاشي براي فرزندان آنان، برگزاري جشن انقلاب در بيمه مركزي، برپايي ايستگاه هاي صلواتي و غرفه هاي فرهنگي از برنامه هاي اصلي بيمه مركزي براي ايام مبارك دهه فجر بود كه با شكوه خاصي به پايان رسيد.
وي افزود: نخستين جلسه نقد كتاب بيمه اي و همچنين نشست "تحكيم خانواده" با حضور صاحبنظران و انديشمندان اين حوزه از ديگر برنامه هايي بود كه به مناسبت دهه فجر در محل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران برگزار شده است.
تائبي خاطرنشان كرد: مسابقات ورزشي يادواره دهه فجر، امسال در سطح صنعت بيمه و در رشته هاي فوتسال، تنيس روي ميز، شطرنج و دو ميداني برگزار شد و ورزشكاران بيمه مركزي ، شركت هاي بيمه و پژوهشكده بيمه در مدت دو هفته به رقابت پرداختند كه در پايان اين مسابقات به برگزيدگان جوايز ارزنده اي اهدا شد.
وي به برنامه هاي جنبي متنوع اين ايام هم  اشاره كرد و افزود : نشست وي‍ژه رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با رويكرد دهه فجر و دستاوردهاي اخير صنعت بيمه نيز با حضور حدود يكصدتن از نمايندگان رسانه هاي مختلف كشور برگزار شده است.
وي در خصوص نمايشگاه كتاب و محصولات فرهنگي در محل بيمه مركزي گفت: اين نمايشگاه به دليل استقبال وسيع كاركنان تا پايان بهمن ماه تمديد شده است.
تائبي در پايان با سپاس از اداره كل مالي، اداره كل توسعه سرمايه انساني و پشتيباني، اداره کل حراست و پایگاه مقاومت بسيج بیمه مرکزی تصريح كرد: بي ترديد بدون حمايت هاي مادي و معنوي تمامي اركان بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران برگزاري اين مراسم غير ممكن بود و بر خود فرض مي دانم از اخلاص و محبت تمامي اين عزيزان سپاسگزاري كنم.
گفتني است بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران در مسير راهپيمايي بيست و دو بهمن با ارائه برنامه هاي ويژه و اهداي بسته هاي فرهنگي توانست توجه راهپيمايان را  جلب كند.





:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1084
ن : روستایی
ت : 24 / 11 / 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی