هفت درخواست صنعت بیمه از دولت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
رییس کل بیمه مرکزی ایران هفت درخواست صنعت بیمه از دولت را مطرح کرد که ارایه لایحه پیشنهادی اصلاح بیمه شخص ثالث به دولت،ارایه آیین نامه شرایط عمومی بیمه نامه ها به دبیرخانه هیات دولت، ادامه مساعدت ها در پشتیبانی صنعت بیمه و افزایش سرمایه شرکت های بیمه ای اتکایی از جمله آنهاست. سیدمحمد کریمی در نوزدهمین همایش ملی و پنجمین همایش بین المللی بیمه و توسعه که با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد،ادامه مساعدت های دولت در پشتیبانی از شرکت های بیمه اتکایی با توجه به نوسانات ارزی اخیر، موافقت با افزایش سرمایه شرکتهای جدید التاسیس بیمه ای، توصیه به رییس صدا و سیما جهت تدوین برنامه های بیمه ای در توسعه بیمه و تقویت صندوق تامین خسارت های بدنی را از دیگر درخواست های این صنعت از دولت اعلام کرد. 
کریمی با اشاره به نامگذاری روز ۱۳ آذر به نام ˈصنعت بیمهˈ اظهار داشت: بیمه در کشور دارای سابقه ۸۰ ساله است ، اما برای رسیدن به برنامه های تعیین شده به خصوص برنامه چشم انداز ۲۰ ساله، فرمان ۱۰ ماده ای رییس جمهوری و سایر برنامه ها، راه زیادی در پیش داریم. 
رییس کل بیمه مرکزی، یکی از اقدامات اساسی صنعت بیمه را مقابله با تحریم ها دانست و گفت: با اقدامات انجام شده، این تهدیدها تبدیل به فرصت شد ، زیرا در زمانی این صنعت توان محاسبه ریسک بیمه های بزرگ را نداشت و ارزیاب خسارت برای این نوع از ریسک ها نیز موجود نبود،اما پس از تحریم توانست نگهداری ریسک های بزرگ را در کشور تجربه کند. 
براساس گزارش مجله سیگما (مجله منتشر کننده اخبار بین المللی صنعت بیمه) ایران در شاخص حق بیمه تولیدی در دنیا مقام اول را کسب کرد، این درحالی است که با توجه به بحران های اقتصادی در دنیا، رشد این شاخص در بعضی از کشورهای توسعه یافته منفی بوده است.  طی 7ماه گدشته در زمینه حق بیمه تولیدی 76 درصد رشد داشته ایم که به دلیل افزایش فرهنگ عمومی مردم و ارائه خدمات مناسب توسط شرکت های بیمه ای بوده است. کریمی از راه اندازی سامانه مرکزی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: صنعت بیمه در توسعه رشته های جدید بیمه ای نظیر بیمه های زندگی، مستمری زنان خانه دار و پوشش های بیماری سرطان اقداماتی انجام داده است. همچنین توسعه و تقویت بخش خصوصی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در صنعت بیمه را از اقدامات موثر برای صنعت بیمه دانست و گفت: نظارت موثر بر این صنعت و توسعه رشته های جدید بیمه ای در دستور کار است.






:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: بازدید از این مطلب : 792
ن : روستایی
ت : 22 / 9 / 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی