بیمه عمر و سرمایه گذاری
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بیمه عمر و سرمایه گذاری یکی از انواع بیمه‌های عمر می‌باشد که همزمان با برقراری پوشش بیمه عمر ، امکان سرمایه‌گذاری منابع حق بیمه پرداختی را فراهم می‌نماید بدین‌ ترتیب که با سرمایه‌گذاری حق بیمه‌های دریافتی از بیمه‌گذاران ، علاوه بر ایجاد اطمینان خاطر ناشی از بیمه عمر و برقراری پوشش‌هایی نظیر فوت و از کار افتادگی جهت بیمه شده ، وی را در سود حاصله از سرمایه‌گذاری حق بیمه‌های پرداختی نیز سهیم می‌کند.

بیمه عمر و سرمایه گذاری حرکتی است مناسب در جهت کسب آرامش خیال امروز و رفاه زمان بازنشستگی و همچنین تأمین پشتوانه مالی بازماندگان در زمان غیبت سرپرست خانواده

بیمه عمر و سرمایه گذاری تأمین مناسبی است برای جبران بازنشستگی و کهولت سن ، تشکیل سرمایه برای فرزندان ، تأمین هزینه‌های جهیزیه و ازدواج و تحصیل فرزندان ، ساخت و خرید مسکن و ...

زمـان طـراحی 20 سـال آینـده اکنـون اسـت نه 20 سـال بعـد

اگر امروز برای خرید پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری اقدام نکنید

20 سـال دیـگر خــواهید گــفت ای کـاش ایــن کـار را می‌کــردم

 

 

شرکت بیمه کوثر پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری با شرایط و ویژگی‌های خاص را برای کارکنان شاغل در وزارت دفاع و ستاد کل ارائه داده که لازم است جهت ملاحظه جداول اندوخته و ثبت نام در این بیمه به واحدهای کارگزینی یا خدمات رفاهی یگان محل اشتغال مراجعه شود.

 

بيمه عمر و سرمایه گذاری (ویژه قرارداد گروهی کارکنان وزارت دفاع و ستاد کل)

اين بيمه از نوع اختیاری  و يكي از پوششهاي مورد بحث در بيمه های اشخاص است كه با هدف ایجاد آرامش خاطر و امید نسبت به آینده، بهبود معیشت بویژه در دوران بازنشستگی و تامین نیازهای اساسی از طرق قابل اطمینان طراحی گردیده است.

کارکنان مي‌توانند با خريد اين بيمه‌نامه و ايجاد يك پس‌انداز مستمر و منظم ماهانه ( کسر از حقوق ) در آینده از سرماية حاصله جهت رفع بخشي از نيازهاي زندگي مانند هزينه تحصيلات فرزندان، ‌هزينه تأمين جهيزيه و ازدواج فرزندان، هزینه سفرهای زیارتی، تهیه مسکن و ... استفاده نمايند.

بهره برداری از منافع اين نوع بيمه با برنامه‌ريزي ارائه شده از سوي شركت بيمه كوثر و توافق حاصله با بيمه شدگان، در زمان اشتغال و یا در دوران بازنشستگي با تنظیم فیش مکمل حقوق امکان پذیر خواهد بود.

داوطلبین خرید این بیمه نامه به کارگزینی  یگان محل خدمت خود وکالت می دهند تا مبلغی مشخص ( حداقل 200،000 ریال و حداکثر 1,000,000 ریال ) را به صورت منظم و با افزایش 10 درصدی سالانه از حقوق آنها کسر و به حساب شرکت بیمه کوثر واریز شود و بدنبال آن شرکت بیمه کوثر با وصول اولین حق بیمه نسبت به صدور بیمه نامه و تحویل آن به بیمه گذار اقدام خواهد نمود.

این شرکت بالا ترین سود علی الحساب سالانه را  به حق بیمه‌های واریزی اختصاص و در پایان هر سال سود قطعی را نیز محاسبه و به اندوخته بیمه شده اضافه می نماید. صرفه اقتصادی این نوع بیمه، استفاده از طرح 10 ساله و بالاتر می باشد زیرا اندوخته ایجاد شده مناسب و به صورت تصاعدی افزایش دارد. بیمه شدگان می توانند اندوخته خود را پس از اتمام قرارداد به صورت یکجا و یا به صورت مستمری ماهانه( فیش مکمل حقوق) دریافت نمایند با این توضیح که در صورت درخواست اندوخته به شکل  مستمری، سود مجدد نیز به باقیمانده اندوخته در هر ماه تعلق خواهد گرفت.

سایر مزاياي پوشش بيمه عمر و سرمایه گذاری بیمه کوثر

پوشش مازاد عمر و حوادث :

در صورت فوت بیمه شده ، علاوه بر اندوخته سال فوت ، معادل 120 برابر آخرین حق بیمه ماهانه بعنوان سرمایه فوت به متصالحین (ذینفعان بیمه شده) پرداخت خواهد شد و چنانچه فوت بیمه شده در اثر حادثه باشد مبلغ سرمایه عمر به دوبرابر افزایش می‌یابد.

اعطاي وام :  بیمه شده مي‌تواند پس از پرداخت حداقل دو سال حق بیمه ، در مواقع ضروري تا سقف90 درصد اندوخته از وام نيز بهره‌مند شود و نرخ سود این وام 4% بیشتر از نرخ فنی مورد محاسبه حق بیمه خواهد بود.

معافيت مالياتي :  اندوخته بیمه شده در بيمه عمر و سرمایه گذاری به هر ميزاني كه باشد از ماليات معاف است و در صورت فوت بيمه شده نيز مشمول ماليات بر ارث نخواهد بود.

توضیحات تکمیلی
1- ما در شرکت بیمه کوثر متناسب با حقوق کارکنان حق بیمه (حداقل 200.000 ریال و حداکثر 1.000.000 ریال) را تعریف کرده و جزئیات جداول در اختیار مجموعه‌های کارگزینی ، خدمات رفاهی و نیز رابطین بیمه هر یگان قرار داده شده است.
2- چون این پوشش بیمه‌ای از نوع اختیاری است ، همکاران محترم متقاضی این بیمه فقط فرم درخواست (شماره یک) را تکمیل و پس از تائید کارگزینی به نحو مقتضی تحویل شرکت بیمه کوثر می‌نمایند.
3- حداقل فروش این بیمه‌نامه 5 ساله است و حداکثر آن تا 30 سال نیز تعریف شده است لیکن تضمین سود برابر ضوابط بیمه مرکزی صرفاً برای مدت 10 سال است و برای سال‌های بعدی با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه ، نرخ تورم و ... سود مجدد اعلام خواهد شد.
4- هرگونه تغییرات در این بیمه (تغییر در مبلغ حق بیمه ، تغییر در مدت بیمه‌نامه ، تغییر در مشخصات ذینفعان) امکان پذیر بوده و در صورت نیاز لازم است فرم مربوطه تکمیل و پس از تائید کارگزینی تحویل شرکت بیمه کوثر شود.
5- در صورت فوت بیمه شده در طی مدت قرارداد بیمه‌نامه ، از سوی شرکت بیمه کوثر علاوه بر اندوخته ، به میزان 120 برابر حق بیمه ماهانه سال فوت به عنوان سرمایه فوت به ذینفعان پرداخت خواهد شد و چنانچه فوت بیمه شده در اثر حادثه باشد سرمایه عمر دو برابر شده و به ذینفعان (متصالحین) پرداخت می‌گردد.
6- در صورتیکه بیمه شده تقاضای دریافت اندوخته خود را در پایان قرارداد به صورت مستمری (فیش دوم) داشته باشد با توجه به مدت زمانی که برای دریافت حقوق تعیین می‌نماید حقوق ماهانه وی مشخص و به مانده پول او سود هم تعلق خواهد گرفت.



:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: بیمه عمر و سرمایه گذاری ,
:: بازدید از این مطلب : 1625
ن : روستایی
ت : 9 / 7 / 1390
.
مطالب مرتبط با این پست

موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی